No Limonerohan sieltä blokkasi tittelit kotiin. VOITTAJA 2008 ja ROP...

Rankka päivä, kun olen ollut flunssassa, ja tuo selkä ei tykkää ollenkaan autolla ajamisesta.

Ja sitten muutenkin sain ryhmäkehän aikana puhelun, ja OLIN AIVAN TYRMISTYNYT! Juttu oli muuttunut kummallisesti matkan varrella, Mallan siskosta Martasta (josta vielä kasvattaja avoimesti kirjoitti omilla kotisivuillaan, mitä oli tapahtunut: HATUN NOSTO sille!!!)...Toivottavasti se joku joka vääntää taas soopaa osaa avata suunsa ja kertoa itsekin eikä levittelisi perättömyyksiä, ja mustamaalaisi toisia taikka toisten koiria!!!

Nyt täytyy vaan kommentoida, että jossain on kummallisia "raakkuja" kun levittää ihan perättömiä juttuja! Tämä EI ole ensimmäinen kerta landseer piireissä, että näin tapahtuu. Itse koin sen aikoinaan oman urokseni kohdalla, joka oli leimattu ilmeisimmin siskonsa käyttäytymisen perusteella sitten "hulluksi" jne. Mutta kaikki jotka Manun tuntee, varmasti ovat aivan toista mieltä :) ONNEKSI!!!

Ei minun koirani täydellisiä ole, mutta en kestä tollasta p....jauhamista ystävienikään koirista, saatikka sitten omistani...Toivottavasti JOKAINEN voi katsoa kirkkain silmin peiliin, ja todeta, ettei ole levitellyt perättömiä juttuja!!! Niin ja onhan Mallakin leimattu jos ja viakka miksi tässä matkan varrella ;) Onneksi tunnen omani, ja monet muutkin tuntee :) Sepäs onkin tärkeintä!

No minulle on AIVAN sama, ja jokainen todetkoon itse asiat koirista, niin on aina parempi... En ole ainoa, joka on kokenut näitä kummallisuuksia lansuporukassa, niitä on useita. Raadollista tämä on mut ne selviää jotka selkä suorana seisovat, ja todella toimivatkin sen mukaisesti! Kait se on jotenkin tää koiramaailma rotuun kuin rotuun katsomatta aina tälläistä leikkiä: "mun isi on parempi kun sun isi :)"

No tulipahan purettua. Ja nyt asiat sitten saa olla :) Toivottavasti kaikki ovat omiinsa tyytyväisiä, minä ainakin olen. Ja onneksi minulla on ihania koteja pennuillekin tiedossa, ei voisi olla tyytyväisempi.

Vielä on vapaana 2 narttua ja 1 uros, joten eiköhän nekin vielä löydä rakastavat kodit ennen pitkään.

Huomenna sitten lansukehän laidalle, mukavaa mennä kun on niin monta lansua ilmoitettu paikan päälle.